түсіңде жас жігіт көрсең |
---|
작성자 Gloria 작성일 24-09-30 15:48 조회수 12 |
본문
түсіңде жас жігіт көрсең [Подробнее...]
туған жер туралы эссе 6 сынып - туған жер эссе жазу жоспарымен [Подробнее...]
9 мая праздники в мире - почему 9 мая важнейший праздник [Подробнее...]
тасбихты қалай тартады [Подробнее...]
не арсыз не ғайып не даусыз - не арсыз не ғайып не дауыссыз композициялық талдау [Подробнее...]
достык люкс костанай - 7 миля костанай [Подробнее...]
Эссе ТУҒАН ЖЕР Кемел Ернар Жамбыл облысы, болашақтың мектебі менің көзқарасыммен Қаратау қаласы, "Үміт" қимыл-тірек аппараты бұзылған балаларға арналған арнайы мектеп. Эссе "Туған жер" атты Эссе, астана туралы эссе 2 сынып шығарма, мазмұндама, пәні Қазақ әдебиеті. Материал туралы қысқаша түсінік шығарма, мазмұндама 6 сынып. Бүгін алсаңыз 30% жеңілдік. Туған жер Туған ел Осы екі ғана сөзде қаншама мағына, қаншама ой жатыр десеңізші?! Әдебиеттен туған жер туралы оқығанымызда әркімнің өз туған. Менің туған жерім әлемдегі ең әсем орын. Бұл жердің табиғаты мен ауа-райы, халқы бәрі де жайдарлы. Халқымыз қонақжай әрі өте мейірімді. Туған жер анаңдай, туған жер – әкеңдей». «Туған жердей жер болмас, туған елдей ел болмас» деп қазақ атам бекер айтпаған. Әрбір азамат өз. Туған жер эссе туған жер туралы мәтін. Материал туралы қысқаша түсінік. Материал 7 сынып оқушыларына әдебиет пәні бойынша керек. Авторы. 4 ngày trước тасбихты қалай тартады, тәспі тартқанда айтатын сөздер Тасбих тарту үлгісі Тасбих тарту әйелдер. 2 сынып үлестірмелі карточкалар; тасбихты қалай. Құрдас табақ» қандай табақ? Құрамына қандай мүшелер кіреді? Қандайы кірмейді? Құрдас табақты кім, қашан, қалай тартады? Кез келген ұлттың даралығын тіліне, әдебиеті мен мәдениетіне, тіпті асханасына қарап анықтауға.Үш арсыз бар: ұйқы арсыз, тамақ арсыз, күлкі арсыз. Үш ғайып бар: ажал ғайып, қонақ ғайып, несібе ғайып. Үш даусыз бар. Олар мыналар: мінез. Баба, дүниеде «не арсыз, не ғайып, не даусыз, не қадірсіз, не тәтті, не күшті, не жаман? Бірде қаз дауысты Қазыбек бидің: «О ұстазым! Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): 9.1.1.1. Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау. Күлтөбеге жиналған ел:Баба, step to english приложение дүниеде не арсыз, не ғайып, не даусыз, не қадірсіз, не тәтті, не күшті, не жаман? деп жеті сұрақ қойыпты. Сонда баба жеті сауалға үш-үштен жұптап былай деп жауап береді:Үш арсыз бар. Сала деген не Не арсыз не ғайып не даусыз, тоқал болғысы. imunch za. Арсыз сол арамдықпен жан сақтайды. адал сол — таза еңбекпен күнін көріп, жаны үшін адамшылық ар сатпайды. спочно. Олар мыналар: ұйқы арсыз, тамақ арсыз, күлкі арсыз. Үш ғайып бар. Олар мыналар: ажал ғайып, конақ ғайып, несібе ғайып. Үш даусыз бар. Олар мыналар: мінез даусыз, көрілік даусыз, ажал даусыз. Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): 9.1.1.1. Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау. Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар:Шығарманың.
тахауи ахтанов әке мен бала
муфтият кз құрбан айт
өлгендер қайтып келмейді электронды кітап
болашақ білімді жастар қолында дөңгелек үстел
redmi note 11 pro plus
.
==============================================================
~~~~~ қазақ тілі алғаш мемлекеттік мәртебесін қай жылы алды ~~~~~
==============================================================
.