женская сборная казахстана по баскетболу - как попасть в сборную казах…
작성자 Stacey    작성일 24-06-16 16:41    조회수 272

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=женская+сборная+казахстана+по+баскетболу+как+попасть+в+сборную+казахстана+по+баскетболу
 
 
женская сборная казахстана по баскетболу - как попасть в сборную казахстана по баскетболу [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=каракат+абильдина+кыз+узату+малик+жамбылулы+жаксы+адамдарым+скачать
 
 
каракат абильдина кыз узату - малик жамбылулы жаксы адамдарым скачать [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=физика+башарулы+физика+7+класс+башарулы+скачать
 
 
физика башарулы - физика 7 класс - башарулы скачать [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=боран+дыбыстық+талдау+дауысты+ы+і+дыбыстарына+байланысты+қандай+ерекшеліктерді+білесіңдер
 
 
боран дыбыстық талдау - дауысты ы і дыбыстарына байланысты қандай ерекшеліктерді білесіңдер [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=сақтар+скифтер+сарматтар+мекендеген+тарихи+географиялық+аймақты+анықтаңыз+сақтар+мәдениеті
 
 
сақтар скифтер сарматтар мекендеген тарихи географиялық аймақты анықтаңыз - сақтар мәдениеті [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=зат+жасайтын+зат+есім+дегеніміз+не+3+сынып
 
 
зат жасайтын - зат есім дегеніміз не 3 сынып [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
Каракат Абилдина – Кызымын елдин 2018 Скачать Каракат Абилдина – Жаксы адамдарым 2022 бесплатно и слушать песню в формате mp3. Все песни Каракат Абилдина скачать в mp3. Бакыт жайлы. Каракат Абилдина. Тойга тилек. Каракат Абилдина. Ару гумыр. Каракат Абилдина. Бак таптым сени жолыктырып. Кыдырали Болманов, Каракат. Малик Жамбылулы. Аягоз кайда барасын (Remix) Малик Жамбылулы. Тайбурылдын шабысы. Малик Жамбылулы, Сунгат Баймуратулы, Берикбол. Көптеген еңбектерде дауысты дыбыстардың фонетикалық ерекшеліктері бірін-бірі қайталап, бір жақты талданып келді. І.Кеңесбаев «ә» фонемасының қазақ тілінде сирек кездесуінің басты себебі – оның қазақ тіліне басқа Шығыс тілдерінен келген сөздермен байланысты болуы керек» деп біледі [1.230]. Сөйтіп, қазіргі қазақ тілінде тоғыз дауысты дыбыс бар деп есептеледі. Ал олардың сапасы жөнінде жалаң дыбыс деген көзқарас орнықты. Сөйтіп, и, у дауыстысының бірінші компоненті қысаң дауыстылар да, екінші көмескі компоненті сонор – й, у деп білеміз. Демек, и, у дауыстыларының бірінші негізгі компоненті дауысты екенін, екіншісі сонор екенін қалай байқауға болады? Көптеген еңбектерде дауысты дыбыстардың фонетикалық ерекшеліктері бірін-бірі қайталап, бір жақты талданып келді. І.Кеңесбаев «ә» фонемасының қазақ тілінде сирек кездесуінің басты себебі – оның қазақ тіліне басқа Шығыс тілдерінен келген сөздермен байланысты болуы керек» деп біледі [1.230]. Сөйтіп, қазіргі қазақ тілінде тоғыз дауысты дыбыс бар деп есептеледі. Ал олардың сапасы жөнінде жалаң дыбыс деген көзқарас орнықты. Сөйтіп, и, у дауыстысының бірінші компоненті қысаң дауыстылар да, екінші көмескі компоненті сонор – й, у деп білеміз. Демек, и, у дауыстыларының бірінші негізгі компоненті дауысты екенін, екіншісі сонор екенін қалай байқауға болады? Р р дыбысы бар сөзге дыбыстық талдау жасай білуге үйрету. Сауат ашу және жазу дәптеріне Р р әрпінің жазылу таңбасын үйрету. Буын туралы түсінігін кеңейту. А, Т, П, Н дыбысына байланысты 3 4 бала тақпақ айтады. Оқылған дауысты дыбыстарды (а,у,о,ы,ұ,е,і,ә,и) еске түсіріп жазу. Рефлекция. Бүгінгі сабақта нені үйрендік? -Қандай дыбыспен таныстық? -Ф дыбысының ерекшелігі неде? -Қандай сөздермен таныстыңдар? 5. Рефлексия. Aiboll. Сабақтың тақырыбы: Дыбыс және әріп. Сабақтың мақсаты: дыбыстардың дауысты және дауыссыз болып бөлінетінін, дауысты дыбыстардың өзі жуан және жіңішке болып бөлінетінін еске түсіру. Жуан айтыла ма, жіңішке айтыла ма Демек, ы дыбысы жуан дауысты дыбыс. Ыдыс сөзіне дыбыстық талдау жасату. Ы Д Ы С текшемен белгіленеді. Алдарында текшелерге қарап, осы сөзде неше дауысты, неше дауыссыз дыбыс бар екенін кім айтады? Ыдыс сөзі неше буыннан тұрады? Кеспе әріппен ыдыс сөзін буынға бөліп жазып, оқыту. Ы ДЫС Ы дыбысына байланысты мынадай сөздермен танысайық. Бүгінгі күннің ретін жазамыз. Жетінші ақпан. Сынып жұмысы. Зат есім. 3- Жаттығу. Мәтінді барлығымыз көшіріп жазып, зат есімнің астын сызамыз. 1. «Зат есім» тобы мәтінді мәнерлеп оқимыз. 2. Зат есім дегеніміз не? Кәне осы зат есімге топтастыру әдісі арқылы тапсырманы орындайық. «Зат есім» тақырыбы бойынша постер жасау. Постер қорғау. Ребусты. Сабақтың мақсаты: 1.Оқушылардың зат есім туралы түсініктерін еске түсіре отырып білімдерін тиянақтау; 2.Оқушылардың білім-білік дағдыларын арттыру,өз пікірін сенімді айтуға дағдыландыру;Ойлауын,сөздік қорларын дамыту; 3.Сауатты,ұқыпты жазуға төселдіру;Табиғатты қорғап, аялауға тәрбиелеу; Сабақ типі: аралас сабақ.
шығыс қазақстан өсімдіктері
iqala контакты
кара дала чунджа инстаграм
сипаттау мәтінге қай сұрақ қойылады
интербелсенді әдіс дегеніміз не

.
==============================================================

~~~~~ денис тен уикипедия ~~~~~

==============================================================
.

사이트 정보

부산메세나진흥원 대표자 : 윤대혁 사업자등록번호 : 605-82-11405 E-Mail : busanmecenat@daum.net
주소 : 부산광역시 해운대구 센텀서로 30번지 KNN방송국 14층 부산광역시 연제구 연수로 210번지 3층(법인사무국)
T.051-731-5449 T. 051-501-7511(법인사무국) F. 051-501-7610

Copyright © 부산메세나진흥원.All rights reserved.