оқытудың жеке формасының мәні - оқыту әдістері туралы ұғым топтастыру
작성자 Flynn    작성일 24-07-05 18:06    조회수 61

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
оқытудың жеке формасының мәні - оқыту әдістері туралы ұғым топтастыру [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Тақырыбы: Оқытуды ұйымдастыру формалары, туралы ұғым, топтастыру, тарихы Оқушыларды тәрбиелеу, оқыту және білім берудегі мақсат пен міндеттер. Олардың әлеуметтік, педагогикалық негіздері. Оқытудың осы түрі ауқымында жұмыстың ұжымдық, топтық, жеке даралап және саралап оқыту немесе қарапайым мазмұндағы түрлері ұйымдастырылады. Сабақтың мңызы мен берілу мәні сабақ үрдісінде біртұтастық динамикалық жүйеге саяды, сөйтіп, ұжымдықтан- жеке, яғни мұғалімнің оқушыға, нәтижесінде, оқушының білім меңгеруі оның икемі мен. 6.2 Оқу әдістерін топтастыру. 31. 6.3 Оқу құрал – жабдықтары. Ендеше кәсіптік оқытудың не екенін түсіну үшін «Оқыту» және «Кәсіптік іс-әрекет» атты екі ұғымды анықтап алуымыз керек. 1. Кәсіптік мектептегі оқытудың негізгі формасы: A) жеке, жеке-топпен; B) жеке-топпен, жеке, ұжыммен, сынып және сыныптан тыс; C) ұжымдық және жеке-дара; D) сыныптан тыс, жеке,ұжымдық; E) мектеп және мектеп ішілік 2. Кәсіптік мектептегі оқытуды ұйымдастыру формалары. A) қазіргі өтілетін сабақтың түрлері; B) әр түрлі көп бейнелі оқытудың дәстүрлі түрлерін қолдану; C) әр түрлі аудиториялық оқытудың түрлері 6 кәсіптік оқыту әдістері. 6.1 Оқыту әдісінің мәні және оған анықтама. Оқытудың әдістері.Оқытуды ұйымдастыру түрлері.Әдіс ұғымы, оқытудың әдістеріОқытуды жүзеге асыруда білім мен оқытуды ұйымдастыруда оны модернизациялау көзделеді. «Түрлері» деген ұғым латын тілінен аударғанда «fоrmа» сырқы көрініс дегенді білдіреді, сыртқы сызық-белгілі орныққа. Оқытудың әдістері. Оқытудың әдістері. Оқытуды ұйымдастыру түрлері. Әдіс ұғымы, оқытудың әдістері Оқытуды жүзеге асыруда білім мен оқытуды ұйымдастыруда оны модернизациялау көзделеді. «Түрлері» деген ұғым латын тілінен аударғанда «fоrmа» сырқы көрініс дегенді білдіреді, сыртқы сызық-белгілі орныққан тәртіп. Философия пәнінде «түрлері» ішкі мазмұнды ұйымдастыру деген ұғыммен анықталады. Оқытуды ұйымдастыру формасы – оқыту процесінің міндеттерін іске асырудағы мұғалім мен оқушылардың іс–әрекеттерінің сыртқы көрінісі. Ұйымдастыру формасында. Оқыту әдістері, тәсілдері және құралдары туралы ұғым. 1. Оқу формалары қозғалысты, қоғам, өндіріс, ғылымның даму деңгейіне тәуелді пайда болады, өрістейді, бір-бірімен ауысып отырады. 6.2 Оқу әдістерін топтастыру. 31. 6.3 Оқу құрал – жабдықтары. Ендеше кәсіптік оқытудың не екенін түсіну үшін «Оқыту» және «Кәсіптік іс-әрекет» атты екі ұғымды анықтап алуымыз керек. 1. Кәсіптік мектептегі оқытудың негізгі формасы: лучшие колледжи караганды A) жеке, жеке-топпен; B) жеке-топпен, жеке, ұжыммен, сынып және сыныптан тыс; C) ұжымдық және жеке-дара; D) сыныптан тыс, жеке,ұжымдық; E) мектеп және мектеп ішілік 2. Кәсіптік мектептегі оқытуды ұйымдастыру формалары. A) қазіргі өтілетін сабақтың түрлері; B) әр түрлі көп бейнелі оқытудың дәстүрлі түрлерін қолдану; C) әр түрлі аудиториялық оқытудың түрлері 6 кәсіптік оқыту әдістері. 6.1 Оқыту әдісінің мәні және оған анықтама. Оқ у-танымдық іс-ә рекеттерді ұ йымдастыру ә дістемелері оқ ушылардың танымдық ә рекетінің сипатына, білім кө здеріне, оқ у материалдарының логикасына, оқ ушылардың ө з беттерімен жұ мыс істеу дә режелеріне қ арай топтастырылады. Географияны оқ ыту ә дістемесінде оқ ыту ә дістерін екі топқ а жіктейді. 1. Білім кө здеріне қ арай жіктеуі. 2. Оқ ушылардың танымдық іс-ә рекеттерінің сипатына қ арай жіктеу. Географияны оқ ытудың кө п жылдық тә жірибесі оқ ыту ә дістерін білім кө здеріне қ арай жіктеудің (топтастырудың) тиімді екенін кө рсетті. Ол географияны оқ ытудың тарихи кезең інде қ алыптасты. Мектеп географиясы қ ұ рылымы мен мазмұ ны жағ ынан география ғ ылымдарымен де тығ ыз байланысты. Оқыту әдістері туралы ұғым, топтастыру. Оқыту әдістері ұғымының мазмұны; Негізделген оқыту әдістерінің сипаттамасы Жоспар: презентация. Оқыту әдісінің мәні, әдіс және тәсілдерінің арақатынасы. «Қалай оқыту керек?» дейтін дәстүрлі дидактикалық сұрақ заңды түрде оқыту әдісінің категориясын шығарады. Оның жүйедегі айқындаушы рөлін «мақсат – мазмұн – форма – оқыту әдісінің құралдары» көрсетеді. Лекцияның тәрбиелік мәні тұрақты еркін зейінін, конспектілеу дағдысын қалыптастыру болып табылады. Кітаппен жұмыс. Кітаппен өзіндік жұмыста оқып шығу, жеке тараулармен танысу, жеке сұрақтарға жауап іздеу, кітапты немесе мәтіндерді рефераттау, мысалдар мен есептерді шешу, бақылау тесттерін орындап, материялдарды есте қалдыру мақсатында жаттау жұмыстарын орындау жатады. Оқу үрдісінде оқыту әдістерін тиімді қолдану Оқыту әдістері туралы түсінік Оқыту әдісі дидактиканың негізгі бір құрамды бөлігі болып табылады. Оқытудың әдістері мен құралдары 2. Тақырыбы:Оқытудың әдістері мен құралдары. Мақсаты: Студенттерге 3. Жоспары: Оқыту әдістері дидактикалық категориялардың 4. Әдіс деген сөз гректің "metodos" деген сөзінен 5. Дидактикалық түрде негізделген оқыту әдістері танымдық қатынастың жолдары арқылы күнделікті танымдық әдістер мен ғылыми танымдық әдістерді байланыстыру арқылы. Қосынды мәні 21 Азайғыш 51 51 Азайтқыш 31 21 Айырма мәні 24 Азайғыш 60 60 Азайтқыш 14 24 Айырма мәні Егер бірінші қосылғыш өзгермей,екінші қосылғыш кемісе, онды қосындының мәні. Оқытудың әдістері мен құралдары 2. Тақырыбы:Оқытудың әдістері мен құралдары. Мақсаты: Студенттерге 3. Жоспары: Оқыту әдістері дидактикалық категориялардың 4. Әдіс деген сөз гректің "metodos" деген сөзінен 5. Оқытуды ұйымдастыру формасы оқыту процесінің міндеттерін іске асырудағы мұғалім мен оқушылардың іс-әрекеттерінің сыртқы көрінісі.Ұйымдастыру формасында оқытудың мақсаты, мазмұны мен әдістері бірыңғай жүзеге. 6.2 Оқу әдістерін топтастыру. 31. 6.3 Оқу құрал – жабдықтары. Ендеше кәсіптік оқытудың не екенін түсіну үшін «Оқыту» және «Кәсіптік іс-әрекет» атты екі ұғымды анықтап алуымыз керек. 1. Кәсіптік мектептегі оқытудың негізгі формасы: A) жеке, жеке-топпен; B) жеке-топпен, жеке, ұжыммен, сынып және сыныптан тыс; C) ұжымдық және жеке-дара; D) сыныптан тыс, жеке,ұжымдық; E) мектеп және мектеп ішілік 2. Кәсіптік мектептегі оқытуды ұйымдастыру формалары. A) қазіргі өтілетін сабақтың түрлері; B) әр түрлі көп бейнелі оқытудың дәстүрлі түрлерін қолдану; C) әр түрлі аудиториялық оқытудың түрлері 6 кәсіптік оқыту әдістері. 6.1 Оқыту әдісінің мәні және оған анықтама. Оқыту әдістері туралы ұғым, топтастыру. Скачать. Жұмысты толықтай көру. Жұмыс түрі: Материал. Тегін: Антиплагиат. Көлемі: 7 бет. Таңдаулыға: Оқыту әдістері туралы ұғым, топтастыру. Оқыту.

денсаулық сақтау кодексі 2022, қр денсаулық сақтау кодексі базы отдыха в горах, отдых в горах алматы домики үйден оқыту қмж 6 сынып жаратылыстану, үйде оқыту қмж 6 сынып математика орыс тілі 5 сынып бжб 1 тоқсан, орыс тілі 5 сынып бжб жауаптары 2 тоқсан шины павлодар эйкос, эйкос семей шины




жүз мың доллар қанша теңге
лагурус купить алматы
созылмалы бүйрек жетіспеушілігі емдеудің жаңа әдісі
катаральды баспа
басқарудың классикалық теориясы қашан қалыптасты

.
==============================================================

~~~~~ церебральды сал ауруы реферат ~~~~~

==============================================================
.

사이트 정보

부산메세나진흥원 대표자 : 윤대혁 사업자등록번호 : 605-82-11405 E-Mail : busanmecenat@daum.net
주소 : 부산광역시 해운대구 센텀서로 30번지 KNN방송국 14층 부산광역시 연제구 연수로 210번지 3층(법인사무국)
T.051-731-5449 T. 051-501-7511(법인사무국) F. 051-501-7610

Copyright © 부산메세나진흥원.All rights reserved.